COLDREX TABLETY 24 tabliet

Značka: Coldrex
€7,90
Skladom

Liek je určený na zmiernenie príznakov chrípky a akútneho zápalu horných dýchacích ciest, odstraňuje bolesti v hrdle, uvoľňuje upchatý nos aj prínosné dutiny, odstraňuje bolesti hlavy, svalov aj kĺbov.

Detailné informácie

ODBORNE PORADÍME
Spoľahnite sa na našich farmaceutov, ktorí sú pripravení pomôcť vám.
Pomáhame
POMÁHAME VÁM
Poskytujeme zľavy z doplatkov na receptové lieky až do výšky 50%.
u nas usetrite
U NÁS UŠETRÍTE
Každé dva mesiace pre vás pripravujeme akciový leták.

Podrobný popis

Liek obsahuje liečivá:

• paracetamol - liečivo proti bolesti (analgetikum), ktoré odstraňuje bolesti hlavy, svalov a kĺbov a bolesti v hrdle, a tiež znižuje teplotu pri horúčke (antipyretikum).
  • fenylefrín - dekongestívum (látka znižujúca prekrvenie nosovej sliznice), ktoré sa používa na zníženie opuchu nosovej sliznice, uvoľňuje upchatý nos a vedľajšie nosové dutiny, aby uľahčil dýchanie.
  • vitamín C - ku ktorého úbytku môže dôjsť v počiatočných štádiách prechladnutia a chrípky.
  • terpín - používaný ako expektorans (látka určená na vykašliavanie) pri produktívnom kašli.
  • kofeín.

Používa sa u dospelých a dospievajúcich od 12 rokov s telesnou hmotnosťou nad 34 kg na krátkodobú liečbu príznakov chrípky a akútnych zápalov horných dýchacích ciest, vrátane horúčky, bolesti hlavy, bolesti v hrdle, bolesti kĺbov a svalov, upchatého nosa, zápalu vedľajších nosových dutín a s ním spojenú bolesť a akútnej katarálnej nádchy.